Memebase

house

A house is not a home, but it could be. Just needs a bit of imagination an interior decorator and someone to check out that wacky feng shui you have going on. To help you get there, find some light in the dark and hilarity in the work ahead with some hilarious home memes and jokes.

landlord, renting, house, painting, redecorating, revenge, malicious compliance, reddit, eviction

Tenants Get Satisfying Revenge On Landlord Trying To Unfairly Evict Them

Genius
View List
home, house, guest, visitor, houseguest, rude, scary, visit, reddit, ask

People Reflect On The Worst Things Guests Have Ever Done In Their Home

The audacity
View List
Advertisement
rich people, house, home, money, chip, microchip, tiktok, technology, tech , dystopia, controversy

Woman Trolled For Revealing She Has A Microchip Implanted To Unlock Her House

Is this Black Mirror?
View List
clean, cleaning, chores, housework, home, house, work, disgusting, twitter

15+ People Rate The Chores They Hate The Most

AKA the full time job on top of a full time job.
View List
fireplace, design, design fail, architecture, bad design, shitty design, uncomfortable

Jarring Thread Picks Apart The Worst Fireplace Design Ever

Unsettling
View List
Advertisement
landlord, rent, deposit, tenancy, tiktok, wtf, fail, cleaning

Woman Shares Every Dumb Thing That Made Her Landlord Take From Her Deposit

It’s a sad fact of life that renting a home can be a complete nightmare. Even when you find a place you can afford, the hoops you have to jump through to get what you paid for can verge on the ridiculous. Sometimes, getting a decent landlord can seem like a lost cause — so the least you can do is laugh when they try to screw you over. This was the attitude of @ matildaaahh2001 when she received an email detailing what her and her housemates were being penalized for when they moved out of their …
View List
weird, creepy, basement, house, tour, underground, cave, omg

Man Explores The Creepy Basement Under His House, Finds An Underground Railroad

I’d like to see a real estate agent explain this.
View List
smart home, phone, technology, scary, sci-fi, tiktok, twitter, computer, home, house, tour, future

Homeowner Gives Everyone Anxiety After Showing Off Futuristic Smart Home

A sci-fi horror waiting to happen.
View List
Advertisement
Twitter thread about a teen couple that claim they bought a house

Teen Couple Claim They Bought A House And Twitter Doesn't Buy It For One Second

View List

SMH

Funny photoshop meme of House.
Via adam.the.creator

Come My Child, Before the Humans Return

wtf house image - 8996508160
Via petapeta
Advertisement

Great Idea for a Spinoff

web comics breaking bad house Great Idea for a Spinoff
Via kingofslackers

Walked Right Into That One

house - 8592594176
By tamaleknight

Wasn't He Fired?

house doctor funny seems legit - 8278585600
By Unknown
Advertisement

ENGINEERING

engineer flood house Pure Awesome wtf - 5017390336
By Teenykins

THERE'S YOUR PROBLEM

falling house problem Terrifying - 5471275264
By vallico
1 2 3 4 5